Vytvořené odpovědi

  • Dobrý den.
    Když už nám konečně začala vystoupení, všiml jsem si jedné nesrovnalosti.
    Pokud na vystoupení účinkuje můj žák, objeví se mi v hlavním okně vykřičník i v případě, že má v programu nastavený předmět, který ho vyučuje někdo jiný, což mi připadá hodně matoucí, protože tam nehraje jako můj žák.

    Dobrý den.
    Po poslední aktualizaci jsem objevil malého šotka:
    Když si otevřu třídnici, změním obsah, zruším to (Esc) a na dialogu, jestli chci uložit změny, zadám NE, po zavření třídnice ztratí okno třídnic fokus, takže šipkama místo v třídnicích listuji v hlavním okně v učitelích.
    Zmíněný doalog (Ano/Ne) navíc přestal reagovat na klávesové zkratky (A/N). Nevím jestli je to záměr.

    Dobrý den.
    Děkuji za vylepšení zápisů do třídních knih s možností listovat mezi hodinama bez nutnosti zavírání a znovuotvírání okna.
    Stinnou stránkou je ovšem pozměněná funkčnost některých kláves při zápisu. Já osobně jsem zvyklý hojně používat Home a End, které nyní způsobí skok na první nebo poslední zápis. Všiml jsem si, že ke skoku na začátek nebo konec řádku účelu je možné použít klávesu Ctrl, ovšem zvyk je železná košile, proto mám prosbu, zda by to bylo možné prohodit, tedy ke skoku na první a poslední hodinu používat Ctrl+Home, Ctrl+End.
    Děkuji, Lukáš Bartoš

    Dobrý den.
    Po aktualizaci Klasifikace mi naskočilo hlášení, že mám slabé heslo, přestože je v pořádku a při dalším spuštění není problém. Stalo se mi to 2x, pokaždé těsně po aktualizaci. Poplašná zpráva?

    Dobrý den.
    Šlo by prosím umožnit určení pořadí žáků ve skupině? Jedná se zejména o vkládání čísel na vystoupení.

    Děkuji,
    Lukáš Bartoš

    Děkuji za odpověď.
    K těm programům mě napadla možnost zvolit si formát na šířku. Pokud jde o interní charakter poznámek, v programech pro diváky se to nehodí, ale u nás používají programy uvaděči, kteří je ocení.
    Ohledně třídnic jsem to pochopil a beru na vědomí. Taky nepatřím k těm, kteří počítají průměry, takže způsob zadávání známek mi vyhovuje.

    Lukáš Bartoš

    Dobrý den. Mám 2 postřehy:
    1) V naší škole bychom uvítali možnost zahrnout do exportovaného programu vystoupení poznámky (kvůli uvádění). Možná by bylo dobré umožnit užvateli zvolit si, které kategorie tam chce a v jakém pořadí, pokud to nebude příliš složité na realizaci.

    2) Trochu mi vadí těžko pochopitelná věc při zadávání zameškaných hodin do vysvědčení. Mám žáky, které učím individuálně (hra na klavír) i v kolektivním předmětu (klavírní seminář). Když jim pak vyplňuji zameškané hodiny, tak v předmětu klav. seminář funguje volba „podle třídnice“, ale ve hře na klavír se mě ptá, ze které třídnice to chci (z individ. nebo kolektivní). Zajímalo by mě, proč v kolektivním předmětu dokáže program přiřadit správnou třídnici sám a v individuálním ne.

    S pozdravem
    Lukáš Bartoš

    Děkuji za Vaši rychlou reakci. Teď už to funguje, jak jsem zvyklý z jiných programů.
    L.B.

    Dobrý den.
    Šlo by prosím umožit zadávání látky do protokolu ke zkouškám na více řádků (tedy povolit Enter)? Vypadalo by to mnohem přehledněji -každá skladba na novém řádku.

    Děkuji,
    Lukáš Bartoš

    Dobrý den.
    Trochu nás překvapila změna v nabídce Žák-Studia (F7), kde přibyla nutnost zvolit studijní zaměření, než se dostanu k předmětům. Navíc tam figurují zaměření s ukončením studia (většinou na prvních místech), takže u některých žáků je docela složité hledat, které se týká právě mě.
    Zvlášť na začátku září, kdy budem v této sekci často něco měnit, je to velká komplikace.
    Proto bych Vás chtěl požádat o zpřehlednění této nabídky (např. automatické zaškrtnutí neukončených zaměření, která se vztahují k danému učiteli).
    Děkuji za vyřízení.
    Lukáš Bartoš, ZUŠ Nové Město na Moravě