- Toto téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel a poslední změna proběhla před 1 měsícem a 3 týdny.
Standardní a Rozšířená výuka během jednoho studia
Musíte být přihlášen pro vkládání nových témat.
Zdravím vás,
modelová situace:
Žákyně studovala ve šk. roce 22/23 Hru na klavír
ve šk. roce 23/24 Hru na klavír – RV
a letos z časových důvodů zase standardní Hru na klavír.
Zatím jsme to dělali tak, že jedno studium začlo, bylo ukončeno ke konci školního roku. Další začalo s novým školním rokem atd… Teď se ale dostáváme k tomu, že by v tento moment plnoletá žákyně nemohla dokončit 2. stupeň, jelikož by věkově patřila do SPD.
Já se tedy ptám, jestli je na toto v programu myšleno.
Osobně vnímám Hru na klavír a Hru na klavír – RV jako jeden předmět, pouze s rozšířenou časovou dotací. Tudíž by se mělo jednat o jedno studium s jedním katalogovým listem.
Možná jsme ale jen nepřišli na správný postup.
Předem díky za odpovědi
Dobrý den, ano vnímal bych toto také jako jedno studium – tedy neukončoval studium a nezakládal nové. S dovršením věku je to tak, že by žákyně měla dokončit 2. stupeň studia a teprve příští rok, by jí mělo být zadáno studium pro dospělé. Problém s potřebou dělení studia by tedy také neměl nastat.
S pozdravem Holec, JPH Software
Dobrý den, ano vnímal bych toto také jako jedno studium – tedy neukončoval studium a nezakládal nové. S dovršením věku je to tak, že by žákyně měla dokončit 2. stupeň studia a teprve příští rok, by jí mělo být zadáno studium pro dospělé. Problém s potřebou dělení studia by tedy také neměl nastat.
S pozdravem Holec, JPH Software
Děkuji za rychlou odpověď,
jen bych rád doplňující otázku.
Je tedy možné vést jedno studium a střídat v něm 2 předměty? Klasifikace to umožní?
Nebo, nedokážete mě navést, jsk by vypadal ideální postup?
Předem děkuji!
Musíte být přihlášen pro vkládání nových témat.