• Toto téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel JtM a poslední změna proběhla před 1 měsícem a 3 týdny.

Standardní a Rozšířená výuka během jednoho studia

  • Zdravím vás,
    modelová situace:

    Žákyně studovala ve šk. roce 22/23 Hru na klavír
    ve šk. roce 23/24 Hru na klavír – RV
    a letos z časových důvodů zase standardní Hru na klavír.

    Zatím jsme to dělali tak, že jedno studium začlo, bylo ukončeno ke konci školního roku. Další začalo s novým školním rokem atd… Teď se ale dostáváme k tomu, že by v tento moment plnoletá žákyně nemohla dokončit 2. stupeň, jelikož by věkově patřila do SPD.

    Já se tedy ptám, jestli je na toto v programu myšleno.

    Osobně vnímám Hru na klavír a Hru na klavír – RV jako jeden předmět, pouze s rozšířenou časovou dotací. Tudíž by se mělo jednat o jedno studium s jedním katalogovým listem.
    Možná jsme ale jen nepřišli na správný postup.

    Předem díky za odpovědi

    Dobrý den, ano vnímal bych toto také jako jedno studium – tedy neukončoval studium a nezakládal nové. S dovršením věku je to tak, že by žákyně měla dokončit 2. stupeň studia a teprve příští rok, by jí mělo být zadáno studium pro dospělé. Problém s potřebou dělení studia by tedy také neměl nastat.

    S pozdravem Holec, JPH Software

    Dobrý den, ano vnímal bych toto také jako jedno studium – tedy neukončoval studium a nezakládal nové. S dovršením věku je to tak, že by žákyně měla dokončit 2. stupeň studia a teprve příští rok, by jí mělo být zadáno studium pro dospělé. Problém s potřebou dělení studia by tedy také neměl nastat.

    S pozdravem Holec, JPH Software

    Děkuji za rychlou odpověď,
    jen bych rád doplňující otázku.

    Je tedy možné vést jedno studium a střídat v něm 2 předměty? Klasifikace to umožní?
    Nebo, nedokážete mě navést, jsk by vypadal ideální postup?
    Předem děkuji!

Musíte být přihlášen pro vkládání nových témat.